piątek, 22 czerwca 2012

Pierwsza wypłata z AdTaily!

Śmiało mogę powiedziec że blog zarobił już dla mnie pierwsze pieniądze. Kilkanaście dni temu zleciłem pierwszą wypłatę z AdTaily na kwotę 103,86 zł. Poniżej screen potwierdzający tą wypłatę:


Oczywiście przy rozliczaniu PIT za rok 2012 będę musiał uwzględnic ten dochód i przyjdzie mi jeszcze zapłacic podatek, przez co de facto kwota ta będzie mniejsza.


Tak naprawdę większośc tej kwoty została zarobiona w ostatnim czasie. Mało tego, od momentu zlecenia wypłaty na koncie uzbierało się już ok 20 zł, co pozwala miec nadzieję na kolejną wyplatę jeszcze w tym roku.

Oczywiście wszystkich chętnych do reklamy na tym blogu zapraszam do widgeta reklam AdTaily w prawym górnym rogu.

9 komentarzy:

  1. Winszuję :). Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje.
    Długo czekałeś na 1 wypłatę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszą wypłatę zbierałem jakieś 14 miesięcy, ale początki były bardzo kiepskie. W ostatnim czasie dzięki reklamom CPC idzie to dużo sprawniej ;)

      Usuń
  3. gratulacje a jak idzie z adsense ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z adsense dużo gorzej. Aktualnie ok 34$, więc połowa do wypłaty

      Usuń
  4. Fenomenalne osiągnięcie przy tak małej ilości odsłon bloga. 14 miesięcy wydaje się i tak świetnym wynikiem. Czyżby każdy kto wchodzi na Sknerę od razu klika w reklamę AdTaily?

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje. Twój blog sie rozkręca to i zyski rosną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Reklama w internecie to bardzo fajny pomysł na dorobienie sobie, nawet niezbyt duzym kosztem czasowym, jesli chodzi o male kwoty ;). Ja wole jednak sprzedawać panele solarne i mam miesiąc z głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa wypłata, liczy się to, że jest progres cały czas. Gdybyś szukał dodatkowych informacji na temat rynków inwestycyjnych to zapraszam do siebie na e-pozyczkionline.pl, poszerzysz w szybkim tempie swoją wiedzę.

    OdpowiedzUsuń