piątek, 23 grudnia 2011

Pierwsze Sknero-urodziny!


Dokładnie rok temu, 23 grudnia pojawił się pierwszy wpis na moim blogu. Myśl o własnym „pamiętniku” pojawiła się już dużo wcześniej, niemniej tę datę uważam za swój początek istnienia w blogosferze.

Co przez ten rok się zmieniło? Jestem starszy. Czy mądrzejszy? Być może. Na pewno bogatszy w wiele nowych doświadczeń. W sferze czysto finansowej blog nie przyniósł mi żadnych konkretnych profitów – w zasadzie nie o to chodzi. Przede wszystkim miał za zadanie pozwolić mi inaczej spojrzeć na pewne kwestie.


Największym sukcesem właśnie jest dla mnie to, że nie zabrakło mi motywacji do dalszego tworzenia bloga. Wiele podobnych stron pojawia się i znika tak szybko jak się pojawiły. Rok ten minął niezwykle szybko, mam nadzieję że doczekam kolejnych urodzin bloga.

P.S. Spokojnych Świąt!

1 komentarz: