środa, 11 stycznia 2012

Zakłady bukmacherskie - to też pieniądze

Mój nowy pomysł na zarobienie dodatkowych pieniędzy o którym wspominałem w ostatnim poście dotyczył będzie zakładów bukmacherskich. Niby nic nowego i odkrywczego, niejeden "cwaniak" próbował już na tym zarobic, przeważnie jednak z mizernym skutkiem. Pomysł który będę uskuteczniał w najbliższym czasie dotyczy jednak czegoś co już jakieś dwa lata wypróbowałem, z dosyc dobrym skutkiem.

Do rzeczy! Wielu liczących się na rynku bukmacherów proponuje swoim nowym klientom bonusy na start, na zasadzie: Ty wpłacasz stówkę, my to podwajamy,
ale przed wypłatą obróc to na zakładach x razy. Czy da się na tym zarobic? Na pewno. Wszystko zależy jednak od metodologii dobierania zdarzeń na kupon z zakładami. Metoda którą ja się kieruję sprawdza się nawet w przypadku osób niekoniecznie znających się na sporcie. Ale żeby nie było zbyt łatwo metodę tę opiszę w kolejnym poście w najbliższym czasie.

Cel który sobie postawiłem to zarobienie w ten sposób kwoty 1 000 zł w ciągu roku. Zależne to będzie od kilku czynników, ale przede wszystkim od promocji które będą oferowali bukmacherzy. 

Utrudnieniem na pewno będzie fakt, że u większości największych bukmacherów na rynku mam już konta. Ale od czego jest żona/dziewczyna/babcia/sąsiadka/kochanka na którą można także założyc konto. Przeważnie bukmacherzy do weryfikacji kont używają adresów zameldowania. Należy więc robic to z głową a wpłaty/wypłaty rzecz jasna dokonywac z konta tejże osoby.

W dniu dzisiejszym wpłaciłem kwotę 200 zł do bet365 i już jest drugie tyle od bukmachera. Teraz czas na postawienie zakładów. O wynikach mojego projektu oraz zasadach ofert bukmacherów z których korzystam będę informował na bieżąco.

P.S. Do śledzenia aktualnych ofert promocyjnych u bukmacherów polecam moim zdaniem najlepsze forum w sieci typybukmacherskie.org

2 komentarze:

  1. To są dość brudne pieniądze, ale wiadomo, pecunia non olet :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem czy takie brudne? Mi nigdy nie śmierdziały ;)

      Usuń