środa, 8 lutego 2012

Bukmacherka - pierwsze podsumowanie

Nadszedł czas, aby opublikowac pierwsze podsumowanie moich zmagań z zarabianiem na bonusach bukmacherskich. Więcej o tym temacie pisałem tutaj.

Na chwilę obecną skorzystałem z bonusów u trzech bukmacherów:
bet365 - wpłaciłem 200 zł, aby otrzymac drugie tyle bonusu. Łączna kwota do obrotu, przed wypłatą bonusu to 1200 zł. Na obecną chwilę do obrotu pozostało ok 490 zł, a łączny stan konta konta wynosi 378 zł

tobet - po wpłacie 200 zł otrzymałem bonus wynoszący 50%. Tutaj typy trochę mnie "poniosły", gdyż na chwile obecną stan konta wynosi jedynie 227,6 zł, więc bonus znacznie się zmniejszył, a do końca obrotu jeszcze daleko
bwin - czyli mój ulubiony coroczny bonus. Z okazji urodzin bukmacher ten proponuje swoim klientom 40 zł bonusu za równowartośc takiej samej wpłaty. Aktualnie bonus prawie obrócony, a stan konta wynosi 74 zł.

Aktualną sytuację przedstawia poniższe zestawienie (będzie ono na bieżąco aktualizowane):

Do założonego celu (1 000 zł) jeszcze daleko, ale horyzont czsowy który sobie założyłem pozwala myślec z optymizmem o realizacji tego planu.

2 komentarze:

  1. Fajny bukmacher który proponuje bonus :) Tak w ogóle całkiem ładnie się stan prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak naprawdę to aktualnie każdy "większy" bukmacher proponuje jakiś bonus na wejście. Więcej nt. temat tutaj http://www.typybukmacherskie.org/index.php?ap=7043 lub tutaj http://www.surebety.pl/

    OdpowiedzUsuń