środa, 23 marca 2011

Koniec reklam CPC w AdTaily?



Jak zapewne zauważyła większość z Was w dniu wczorajszym z widgeta AdTaily zniknęły reklamy rozliczane w systemie CPC. Z tego co pamiętam kampanie miały być prowadzone do ok. 17 kwietnia.

I tak o godzinie 15:35 i 15:42 zakończyły się kampanie banku BGŻ oraz AmberGold. Skoro koniec, to i czas na rozliczenie zysków. Liczba klików – odpowiednio 3 i 1 (!). Całkowity zysk z reklam 1,60 zł. Jak widać reklamy te (przynajmniej u mnie) nie wzbudziły wielkiego zainteresowania – biorąc także pod uwagę fakt niewielkiej popularności mojego bloga. Poza tym były one umieszczone właściwie na każdym blogu o podobnej tematyce.

Zastanawia mnie co zmusiło wydawcę reklam do wcześniejszego zakończenia kampanii? Duża ilość klików w reklamy, a co za tym idzie duże koszty kampanii, czy może też duża ilość różnego rodzaju fraudów? Czy może poprostu zakończenie okresu testowego? Jak na razie blog AdTaily o tym milczy.

Jak Blogerzy wygląda to u Was? Może ktoś się pochwali jakimiś znacznymi zyskami?

1 komentarz:

  1. Blog AdTaily przemówił ... "dzisiaj zakończyła się pierwsza faza testów kampanii CPC i powinny one zniknąć (jeśli jeszcze nie zniknęły) z Waszych serwisów"

    http://blog.adtaily.pl/faza-testowa-modelu-sprzedazy-reklam-cpc-w-adtaily/#comment-1644

    OdpowiedzUsuń