Dokładnie, charyzmatyczny trener Realu Madryt, a wcześniej m.in. FC Porto, Chelsea Londyn i Interu Mediolan, został oficjalna twarzą Banku Millenium.
Będzie on następną barwną postacią która stanie się twarzą kolejnej bankowej marki. Po sukcesie Ędwarda Ąckiego, namawiającego Polaków do zakładania kont w PKO, oraz niezbyt udanej kampanii reklamowej kredytów w BZ WBK z Antonio Banderasem, kolejna znana twarz będzie starała się nam wcisnąć nas namówić na kolejne super-konto.
Jose Mourinho promował będzie kampanie pod tytułem „Nasza praca, nasza pasja”. Innymi hasłami wykorzystywanymi w kampanii są „Nie wierzę w szczęście, wierzę w dobrze wykonaną pracę” oraz „Dla mnie nie ma przeszkód. Są tylko wyzwania”. Prawdopodobne jest także przeprowadzenie kampanii na polskim rynku
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz