niedziela, 16 stycznia 2011

Blog Roku 2010


Już po raz 6 odbywa się coroczny konkurs na blog roku. Do końca 2010 roku każdy mógł zgłosić swój blog, a do 20 stycznia do godz. 12:00 odbywa się głosowanie poprze SMS. Koszt SMSa to 1,23 zł. Dochód z SMSów przekazany zostanie na organizację turnusów rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych.

Wśród kandydatów na bloga roku znajdziemy kilka blogów bezpośrednio dotyczących szeroko rozumianego pojęcia inwestycji i finansów osobistych. Znajdują się one w dwóch kategoriach:

Profesjonalne:

Moje zainteresowania i pasje:

Lista blogów może być niekompletna. Z góry przepraszam jeśli kogoś pominąłem.

Nagrodą główną w konkursie jest voucher na wycieczkę o wartości 15 000 zł. oraz voucher na biżuterię o wartości 1 000 zł. Nagrodami w kategoriach tematycznych są laptop Acer i voucher na biżuterię o wartości 1 000 zł.

Zapraszam do odwiedzenia blogów uczestniczących w konkursie. Ma ktoś swoich faworytów?

11 komentarzy:

  1. To są w znacznej większości blogi handlarzy; najlepszych jak zwykle tam nie ma.

    BTW., nie znalazłem tam Twojego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To fakt, ilośc reklam na większości z nich jest przytłaczająca. Chociaż są wśród nich także i wartościowe. Przyznam że większości z nich wcześniej nawet nie znałem.

    Trochę dziwi mnie specyfika tego konkursu - w zasadzie uczestniczyc w nim może każdy. A tych najbardziej opiniotwórczych oczywiście nie ma ;)

    Jeśli cgodzi o mój blog to dopiero raczkuję i uczę się blogowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. @Naokoło Wieży - ja tam u siebie niczym nie handluje:)

    @pamietniksknery - które strony/blogi o zarabianiu są wg ciebie najbardziej opiniotwórcze? Pytam z ciekawości.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie biorę udziału bo nie mam sam zamiaru głosować, ani tym bardziej zmuszać kogokolwiek innego. Może bym zmienił nastawienie gdyby była osobna kategoria dla blogów finansowych, finanse osobiste itd. a tak to nie mam zamiaru utwardzać onetu w przekonaniu że wszystko jest gites.

    OdpowiedzUsuń
  5. @Christopher - moja pierwsz trójka: http://appfunds.blogspot.com/ , http://droga-do-wolnosci.blogspot.com/ , http://harmonogrammilionera.blogspot.com/
    Jest takie przysłowie: uderz w stół itd... Pod Twoim komentarzem odezwał się jeden z moich ulubionych blogerów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście kolejnośc jest tu bez znaczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. :) Czuję się wywołany do tablicy:)

    Moja osobista czołówka blogów finansowo-ekonomicznych to:
    1. AppFunds
    2. Slomski.us
    3. TwoNuggets
    4. AdamDuda.pl
    5. Stojeipatrze.blogspot.com

    Nikt z nich nie startował, ten konkurs w tej grupie blogerów nie ma szczególnego poważania:)

    Osobiście myślałem, że w ten sposób trafią do mnie nowi czytelnicy -> nic bardziej mylnego, śladowy lub brak ruchu ze strony konkursowej. Dodatkowo w czołówce głosowania często są strony, które wyglądają na firmowe a nie blogi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie handluję, ale gdyby- to o swoje finanse warto dbać - handel daje zysk który można pomnażać :D , staram się raczej pomagać i dzielić tym czym mogę.

    O inwestowaniu nie piszę zostawiam te doświadczenie tylko dla mnie :D. Sam zaglądam na w/w blogi a czemu nie- są dobre i wartościowe.

    P.S.Promocja bloga musi iść w różne kanały :D,
    a przy okazji sms można pomóc innym -słuszna idea,aczkolwiek nie będę namawiał na siłę żeby głosowali i tak już mam wymierne korzyści :D

    Pozdrawiam Paweł Stopka
    mybankier.com

    OdpowiedzUsuń
  9. @pamiętniksknery - ja znam inne powiedzienie: "W Marcu jak w garncu":)

    Pomijając wszystko to mój blog wogóle na twojej liście nie powinien się znaleźć. Ja piszę o zarabianiu w internecie a nie on inwestowaniu czy finansach osobistych.

    OdpowiedzUsuń
  10. @Cristopher - mi osobiście podoba sie to co robisz, stąd umieszczenie bloga na liście. Po za tym żeby zainwestować - trzeba zarobić ;)

    OdpowiedzUsuń